2/01/2015

THIRTEEN FACTS ABOUT ME

1. Jestem bardzo leniwa, co będzie widoczne w późniejszych postach. 
2. Boję się, że coś lub kogoś mogę w każdym momencie szybko stracić.
3. Nie lubię gdy ktoś coś specjalnie robi, żeby się zakolegować czy przypodobać.
4. Ostatnio moje ulubione kolory to biały i niebieski.
5. Szybko się denerwuje, gdy ktoś mnie mega wkurzy.
6. Lubię rożne przedmioty świecące, takie jak lampki na choinkę, które mam zawieszone w swoim
pokoju.
7. Gram w orkiestrze na klarnecie i w wolnych chwilach w domu na keyboardzie.
8. Lubię mieć udekorowane poduszkami w domu meble takie jak łóżko, fotele czy sofy.
9. Mam fioła na punkcie pielęgnacji moich paznokci.
10. Nie wiem czemu, ale wole oglądać na YouTube chłopaków, którzy grają w gry komputerowe, niż dziewczyny, którym głównym tematem na ich kanale jest wyłącznie moda.
11. Z dnia na dzień coraz bardziej przekonuje się do noszenia jeansów, ale nadal im nie ufam.
12. Kiedyś jak byłam mniejsza to zawsze moim marzeniem było być na okładce Bravo hihi
13. Moim największym atutem są długie, blond włosy.

Wybrałam tylko 13 faktów, ponieważ znana nam pechowa trzynastka, na początek moich marzeń staje się szczęśliwa :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz