4/22/2015

TRIALS AND ERRORS

Hejj ! Wiem i od razu na początku przepraszam za moja długaą przerwę, ale od kilku dni próbuje zmienić wygląd  bloga. Niestety nie jest to jeszcze mój zamierzony efekt. Dopiero dziś coś mój mózg ogarnia rożnego typu literki i cyferki , które wprowadza się do  HTML i CSS. Tydzień temu gdy próbowałam cos zmienić na blogu nadusiłam jakiś przycisk na klawiaturze i wszystko znikło... Zdenerwowałam sie, wyłączyłam komputer i poszłam spać. Ale wczoraj weszłam znowu na bloga i patrzę że wszystko jest, ponieważ nie zapisałam tamtych zmian (hihi). Niestety narazie nikt mi nie chce pomóc wiec działam na własna rękę. Myśle, ze dążę do mojego wymarzonego celu, no ale nadal uczę sie na swoich próbach i błędach. Może  przestanę pisać i wezmę sie do pracy. Do zobaczenia ;*

* PS. przepraszam tych którzy możliwie, że czekają na ulubieńców kwietnia, ale połączę razem do ulubieńców maja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz