8/24/2015

THE CAMP ORCHESTRA 2015






Witajcie !! Przepraszam, że tak długo nie było postu, ale spowodował to miedzy innymi mój obóz orkiestrowy. W tym roku pojechaliśmy nad morze. Był to mój piąty obóz. W trakcie ostatnich dni przed wyjazdem chciałam zrezygnować. Nie miałam chęci na podróż, ani zabawę. Na prawdę się bardzo cieszę, że tam pojechałam. Ludzie, atmosfera, środowisko i dużo innych rzeczy wyszły naprawdę świetnie. Jeszcze chyba nigdy nie bawiłam się tak z ekipa :). Bardziej chciałabym poruszyć tutaj spontaniczna przygodę w Dziwnowie. Było to wzięcie udziału w Miss Festiwalu Gwiazd Sportu 2015. Do udziału w Miss Dziwnowa przystąpiło osiem moich koleżanek z orkiestry i dwie koleżanki, które tam poznałyśmy. Moim numerem kandydatki było 2. Niestety nie uplasowałam się na podium, ale pierwsze miejsce zajęła Julia Rufael, pierwszą vicemiss została Natalia Nastula a drugą Marta Gumułka.
Dla pozostałych kandydatek zostały wręczone róże i upominki ufundowane przez miasto Dziwnów. 



Po raz pierwszy miałam styczność z uczestniczeniem w wyborach Miss oraz wyjściem na wybieg.
Ogarniał mnie wielki stres, ponieważ widownia liczyła około pięciu tysięcy ludzi. Cała impreza zaczęła się o godzinie 20:30 a skończyła o 23.

Zapraszam do oglądania zdjeć :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz