1/11/2016

CURLY HAIR

Cześć i czołem ! :) Z racji tego, że miałam w ten weekend dużo wolnego czasu aby trochę  "pocudować" postanowiłyśmy zrobić z przyjaciółka loki. Jednak nie użyłyśmy do tego prostownicy, lokówki wałków czy papilotów. Jedyne czego potrzebujemy to słomki do napojów, spinki, szczotki i dużo cierpliwości ! ;D

 Metoda ta jest banalna i każdy jest w stanie zafundować sobie jednodniową trwałą ;D (tak serio to nie wiem jak długo trzyma się efekt, robimy to po raz pierwszy) Wystarczy nawijać cienkie pasma włosów na słomki, zabezpieczyć spinka a potem związać w węzeł. W zależności od tego jaki chcemy otrzymać efekt, tak długo trzymamy słomki na włosach. Potem delikatnie przeczesujemy loki palcami i gotowe ! :) Metoda jest banalna a efekt zwala z nóg ! 

5 komentarzy:

  1. ale masz dłuuugie włosy *_*
    tez probowałam ten sposob ;) ale ja trzymalam 2 albo 4 h na glwoie słomki i minie wyszly :P :(

    wspólna obserwacja? ja już obserwuje , liczę na rewanż :) pozdrawiam Olga :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moje włosy. :) Może warto spróbować jeszcze raz ale na wilgotnych.

      Usuń
  2. Ale świetnie to wygląda, piękne włosy! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam! :)
    Mój blog♥
    Obserwuję, jeśli Tobie się u mnie spodoba również zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt końcowy !
    Zapraszam na mojego bloga z chęcią wymienię się z Tobą obserwacjami ;) jeśli jesteś zainteresowana to zacznij icdja znać
    jevinn99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń